Politica de Garanție
La Alemax.ro, ne preocupă satisfacția dumneavoastră cu produsele achiziționate. Toate produsele comercializate pe site-ul nostru beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor.
1. Produse Garantate
Toate produsele sunt noi și se află în ambalajele originale. Acestea provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.
2. Documente de Garanție
Garanția pentru produse se dovedește pe baza facturii de cumpărare sau a bonului fiscal. Pentru produsele care sunt vândute însoțite de un certificat de garanție, dovada se face cu certificatul de garanție corect completat, însoțit de bonul fiscal și/sau factura. Pierderea facturii și/sau a bonului fiscal atrage pierderea garanției.
3. Condiții Specifice de Garanție
Pentru produsele însoțite de un certificat de garanție, condițiile de acordare a garanției sunt specificate în cuprinsul certificatului. Pentru produsele care se vând fără certificat de garanție, garanția nu se acordă în cazul în care se constată deteriorări cauzate de manipulare, lovituri, utilizare necorespunzătoare, depozitare necorespunzătoare, condiții meteo nefavorabile, incendii sau alte cazuri în care defecțiunile nu provin din procesul de fabricare sau ambalare.
4. Defecțiuni în Primele 48 de Ore
Dacă un produs se defectează în primele 48 de ore de la cumpărare, beneficiarul poate solicita înlocuirea produsului cu unul nou, cu condiția de a face dovada momentului achiziționării prin factură și/sau bon fiscal.
5. Contact pentru Probleme Legate de Produse
Pentru orice problemă legată de produse, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon 0754406482 sau la adresa de e-mail office@alemax.ro. În maxim 24 de ore de la sesizare, veți fi contactat de un reprezentant al ATC Online Unlimited SRL pentru a stabili modalitatea de rezolvare a problemei.
6. Reparații și Durata Garanției
În cazul în care se optează pentru repararea unui produs, durata maximă în care compania noastră se angajează să verifice și să execute reparația produsului este de 15 zile lucrătoare de la momentul în care produsul ajunge în depozitul nostru. Garanția produsului se prelungește cu perioada în care acesta a stat în depozit pentru efectuarea reparației, cu condiția ca beneficiarul să facă dovada acestei perioade pe baza procesului-verbal eliberat de compania noastră după efectuarea reparației.
7. Produse Inreparabile
În cazul în care un produs nu mai poate fi reparat, acesta va fi înlocuit cu un alt produs nou. Cu toate acestea, termenul de garanție pentru noul produs va fi egal cu perioada de garanție rămasă pentru produsul înlocuit.
Aceasta este Politica de Garanție a site-ului Alemax.ro, care asigură drepturile și condițiile aplicabile pentru produsele achiziționate prin intermediul platformei noastre. Pentru informații suplimentare sau clarificări, vă rugăm să ne contactați.